;
Kormányablak

Feladat:
Mutassuk be a modern szolgáltató állam, az újjáalakuló közigazgatási rendszer egyik pillérét, az új típusú kormányablakot.

Stratégia:
Mivel az ügyintézés gyakorlatilag minden társadalmi csoportot érint, ezért 360⁰-os integrált kampányt állítottunk össze. Így különböző csatornákon az image üzenetektől kezdve az edukációig a kormányablakok minden szolgáltatását be tudtuk mutatni.

Megvalósítás:
Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy megváltoztassuk az emberek ügyintézésről alkotott előítéleteit, az image üzenet átadására három rendhagyó, humoros reklámszpotot forgattunk, amelyekben a váratlanul felbukkanó hétköznapi nehézségeket állítottuk szembe a most már gördülékeny ügyintézéssel. A tévészpotok mellett edukációs blogot, microsite-ot és dedikált YouTube csatornát indítottunk – 30 epizódból álló websorozattal -, 40 állomásos roadshow-t szerveztünk, és a kormányablakok feladatait bemutató kiadványt készítettünk. Mindezeken felül pedig létrehoztunk egy ingyenes mobilappot is.
A kreatívok tervezése mellett ügynökségünk végezte a kampány médiatervezési és vásárlási feladatait is: az egész országot lefedő, intenzív kampány során print, online, rádiós, tévés és közterületi felületeken jelentek meg üzeneteink.

;
Vedd kezedbe a sorsod

Feladat:
Tegyük ismertté a Széchenyi 2020 fejlesztéspolitikai program céljait és lehetőségeit, ösztönözzünk minél több vállalkozót az uniós fejlesztési források lehívására.

Stratégia:
A 360⁰-os kommunikáció során az volt a célunk, hogy az érintett csoportokat a megszólítástól kezdve a személyes bevonódásig végigkísérjük.

Megvalósítás:
Kampányunkban a „Vedd kezedbe a sorsod!” üzenetünk átadására Haumann Pétert, a Nemzet Színészét sikerült megnyernünk, akivel inspiráló, bátorító, lelkesítő reklámfilmet forgattunk. Az emocionális töltetet az elkövetkező hónapokban racionális üzenetekkel is alátámasztottuk, országos roadshow keretében vállalkozásfejlesztési szakértők és ismert vállalkozók adtak tanácsot a résztvevőknek.

A kampány során ügynökségünk a tv-szpot mellett, webre forgatott kisfilmeket, print és közterületi hirdetéseket, bannereket készített, illetve a kampányokhoz kapcsolódó microsite-okat, blogokat indított, valamint országos rendezvénysorozatot és PR-eseményeket szervezett.

;
#JÓAVÍZ

Feladat:
A Magyar Turizmus Zrt. arra kért fel minket, hogy a Balaton kiváló vízminőségére hívjuk fel a figyelmet a közösségi médiában.

Megvalósítás:
A Balaton közös szívügyünk, ezért az integrált 360⁰-os digitális kampányunkat a különböző social média közösségek aktivitására alapoztuk. Véleményformálókat, közösségi oldalakat kértünk fel, hogy osszák meg #JÓAVÍZ üzenetünket. Emellett a Balaton Sounddal közösen promóciót indítottunk, a felhasználókat arra buzdítottuk Facebookon és Instagramon, hogy a balatoni nyaraláson készült képeiket a #JÓAVÍZ üzenettel együtt osszák meg velünk, amelynek fejében fesztiválbelépőket nyerhettek.

Eredmények, megjelenések:
Facebook: 500 képfeltöltés, 6000 látogató, 1300 új feliratkozó
Instagram: Közel 1300 képfeltöltés
Állandó jelenlét a Balaton Sound LED-falain
Televízió: M1 Ma reggel, TV2 Tények Reggel, TV2 Tények
Print: 250 000 megjelenés 12 lapban

;
Helló Egészség!

Feladat:
A Lidl Magyarország 2015 végén egy hosszútávú, mind a 164 üzletét, illetve logisztikai központjait érintő egészségügyi szűrőprogramot indított el, amelynek belső kommunikációs kampányára minket kért fel.

Megvalósítás:
Helló Egészség! üzenettel egy komplex, hosszútávú stratégiát dolgoztunk ki. Úgy gondoltuk, a program akkor lehet igazán sikeres, ha dolgozók egymást meggyőzve és támogatva vesznek részt benne, ezért javaslatunkra minden üzletben egy Egészség Nagykövetet választottak meg. Az ő motiválásukra és képzésükre tréningnapokat szerveztünk, amelyekre sikerült megnyernünk Győrffi Pált, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjét, és Kubányi Jolánt, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnökét. Emellett a munkatársaknak speciális, a programot bemutató, illetve az egészséges életmódot népszerűsítő kiadványokat készítettünk, valamint a belső kommunikációs felületeken folyamatosan, a programot ismertető hirdetéseket helyeztünk ki.

Kormányablak

Feladat:
Mutassuk be a modern szolgáltató állam, az újjáalakuló közigazgatási rendszer egyik pillérét, az új típusú kormányablakot.

Stratégia:
Mivel az ügyintézés gyakorlatilag minden társadalmi csoportot érint, ezért 360⁰-os integrált kampányt állítottunk össze. Így különböző csatornákon az image üzenetektől kezdve az edukációig a kormányablakok minden szolgáltatását be tudtuk mutatni.

Megvalósítás:
Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy megváltoztassuk az emberek ügyintézésről alkotott előítéleteit, az image üzenet átadására három rendhagyó, humoros reklámszpotot forgattunk, amelyekben a váratlanul felbukkanó hétköznapi nehézségeket állítottuk szembe a most már gördülékeny ügyintézéssel. A tévészpotok mellett edukációs blogot, microsite-ot és dedikált YouTube csatornát indítottunk – 30 epizódból álló websorozattal -, 40 állomásos roadshow-t szerveztünk, és a kormányablakok feladatait bemutató kiadványt készítettünk. Mindezeken felül pedig létrehoztunk egy ingyenes mobilappot is.
A kreatívok tervezése mellett ügynökségünk végezte a kampány médiatervezési és vásárlási feladatait is: az egész országot lefedő, intenzív kampány során print, online, rádiós, tévés és közterületi felületeken jelentek meg üzeneteink.

Vedd kezedbe a sorsod

Feladat:
Tegyük ismertté a Széchenyi 2020 fejlesztéspolitikai program céljait és lehetőségeit, ösztönözzünk minél több vállalkozót az uniós fejlesztési források lehívására.

Stratégia:
A 360⁰-os kommunikáció során az volt a célunk, hogy az érintett csoportokat a megszólítástól kezdve a személyes bevonódásig végigkísérjük.

Megvalósítás:
Kampányunkban a „Vedd kezedbe a sorsod!” üzenetünk átadására Haumann Pétert, a Nemzet Színészét sikerült megnyernünk, akivel inspiráló, bátorító, lelkesítő reklámfilmet forgattunk. Az emocionális töltetet az elkövetkező hónapokban racionális üzenetekkel is alátámasztottuk, országos roadshow keretében vállalkozásfejlesztési szakértők és ismert vállalkozók adtak tanácsot a résztvevőknek.

A kampány során ügynökségünk a tv-szpot mellett, webre forgatott kisfilmeket, print és közterületi hirdetéseket, bannereket készített, illetve a kampányokhoz kapcsolódó microsite-okat, blogokat indított, valamint országos rendezvénysorozatot és PR-eseményeket szervezett.

#JÓAVÍZ

Feladat:
A Magyar Turizmus Zrt. arra kért fel minket, hogy a Balaton kiváló vízminőségére hívjuk fel a figyelmet a közösségi médiában.

Megvalósítás:
A Balaton közös szívügyünk, ezért az integrált 360⁰-os digitális kampányunkat a különböző social média közösségek aktivitására alapoztuk. Véleményformálókat, közösségi oldalakat kértünk fel, hogy osszák meg #JÓAVÍZ üzenetünket. Emellett a Balaton Sounddal közösen promóciót indítottunk, a felhasználókat arra buzdítottuk Facebookon és Instagramon, hogy a balatoni nyaraláson készült képeiket a #JÓAVÍZ üzenettel együtt osszák meg velünk, amelynek fejében fesztiválbelépőket nyerhettek.

Eredmények, megjelenések:
Facebook: 500 képfeltöltés, 6000 látogató, 1300 új feliratkozó
Instagram: Közel 1300 képfeltöltés
Állandó jelenlét a Balaton Sound LED-falain
Televízió: M1 Ma reggel, TV2 Tények Reggel, TV2 Tények
Print: 250 000 megjelenés 12 lapban

Helló Egészség!

Feladat:
A Lidl Magyarország 2015 végén egy hosszútávú, mind a 164 üzletét, illetve logisztikai központjait érintő egészségügyi szűrőprogramot indított el, amelynek belső kommunikációs kampányára minket kért fel.

Megvalósítás:
Helló Egészség! üzenettel egy komplex, hosszútávú stratégiát dolgoztunk ki. Úgy gondoltuk, a program akkor lehet igazán sikeres, ha dolgozók egymást meggyőzve és támogatva vesznek részt benne, ezért javaslatunkra minden üzletben egy Egészség Nagykövetet választottak meg. Az ő motiválásukra és képzésükre tréningnapokat szerveztünk, amelyekre sikerült megnyernünk Győrffi Pált, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjét, és Kubányi Jolánt, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnökét. Emellett a munkatársaknak speciális, a programot bemutató, illetve az egészséges életmódot népszerűsítő kiadványokat készítettünk, valamint a belső kommunikációs felületeken folyamatosan, a programot ismertető hirdetéseket helyeztünk ki.

;
Think Hungary – More than expected

A Magyar Turizmus Zrt. megbízására készített és a nemzetközi médiában sugárzott film Magyarország szépségeit, értékeit mutatja be hangulatos, ragyogó képekkel. De nem csupán a látványosságokat, hanem az itt élő embereket is. A film bejárta a világot és számos nemzetközi díjat is nyert.

;
"Te hol voltál mikor a hősök születtek?"

Kiindulás:

A Magyar Olimpiai Bizottság 2015-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.

Stratégia:

Annak köszönhetően, hogy Magyarország az első nemzetek között kapcsolódott be a modernkori olimpiai eszme feltámasztásában, a sport és szeretete már 120 éve a fontos része társadalmunknak és kultúránknak. Ennek egyik legkézzelfoghatóbb bizonyítéka, mikor az ország négyévente lélegzetét visszafojtva szurkol sportlóinak, akik sikerei újabb és újabb generációkat inspirálnak, akár a hétköznapokban is.

Ötlet:

Mutassuk be, hogy Magyarország az Olimpia „természetes otthona”, hiszen generációktól függetlenül mindenkinek van legalább egy olyan olimpiai sikerhez fűződő emléke, amit szívesen felidéz, amire pontosan emlékszik, amihez különleges élményei fűződnek.

Think Hungary – More than expected

A Magyar Turizmus Zrt. megbízására készített és a nemzetközi médiában sugárzott film Magyarország szépségeit, értékeit mutatja be hangulatos, ragyogó képekkel. De nem csupán a látványosságokat, hanem az itt élő embereket is. A film bejárta a világot és számos nemzetközi díjat is nyert.

"Te hol voltál mikor a hősök születtek?"

Kiindulás:

A Magyar Olimpiai Bizottság 2015-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.

Stratégia:

Annak köszönhetően, hogy Magyarország az első nemzetek között kapcsolódott be a modernkori olimpiai eszme feltámasztásában, a sport és szeretete már 120 éve a fontos része társadalmunknak és kultúránknak. Ennek egyik legkézzelfoghatóbb bizonyítéka, mikor az ország négyévente lélegzetét visszafojtva szurkol sportlóinak, akik sikerei újabb és újabb generációkat inspirálnak, akár a hétköznapokban is.

Ötlet:

Mutassuk be, hogy Magyarország az Olimpia „természetes otthona”, hiszen generációktól függetlenül mindenkinek van legalább egy olyan olimpiai sikerhez fűződő emléke, amit szívesen felidéz, amire pontosan emlékszik, amihez különleges élményei fűződnek.