Nagy Brigitta, nagy.brigitta@network360.hu
kozbeszerzesivevoszolgalat@network360.hu
Feladat:
Mutassuk be a modern szolgáltató állam, az újjáalakuló közigazgatási rendszer egyik pillérét, az új típusú kormányablakot.
Stratégia:
Mivel az ügyintézés gyakorlatilag minden társadalmi csoportot érint, ezért 360⁰-os integrált kampányt állítottunk össze. Így különböző csatornákon az image üzenetektől kezdve az edukációig a kormányablakok minden szolgáltatását be tudtuk mutatni.
Megvalósítás:
Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy megváltoztassuk az emberek ügyintézésről alkotott előítéleteit, az image üzenet átadására három rendhagyó, humoros reklámszpotot forgattunk, amelyekben a váratlanul felbukkanó hétköznapi nehézségeket állítottuk szembe a most már gördülékeny ügyintézéssel. A tévészpotok mellett edukációs blogot, microsite-ot és dedikált YouTube csatornát indítottunk – 30 epizódból álló websorozattal -, 40 állomásos roadshow-t szerveztünk, és a kormányablakok feladatait bemutató kiadványt készítettünk. Mindezeken felül pedig létrehoztunk egy ingyenes mobilappot is.
A kreatívok tervezése mellett ügynökségünk végezte a kampány médiatervezési és vásárlási feladatait is: az egész országot lefedő, intenzív kampány során print, online, rádiós, tévés és közterületi felületeken jelentek meg üzeneteink.
Feladat:
Tegyük ismertté a Széchenyi 2020 fejlesztéspolitikai program céljait és lehetőségeit, ösztönözzünk minél több vállalkozót az uniós fejlesztési források lehívására.
Stratégia:
A 360⁰-os kommunikáció során az volt a célunk, hogy az érintett csoportokat a megszólítástól kezdve a személyes bevonódásig végigkísérjük.
Megvalósítás:
Kampányunkban a „Vedd kezedbe a sorsod!” üzenetünk átadására Haumann Pétert, a Nemzet Színészét sikerült megnyernünk, akivel inspiráló, bátorító, lelkesítő reklámfilmet forgattunk. Az emocionális töltetet az elkövetkező hónapokban racionális üzenetekkel is alátámasztottuk, országos roadshow keretében vállalkozásfejlesztési szakértők és ismert vállalkozók adtak tanácsot a résztvevőknek.
A kampány során ügynökségünk a tv-szpot mellett, webre forgatott kisfilmeket, print és közterületi hirdetéseket, bannereket készített, illetve a kampányokhoz kapcsolódó microsite-okat, blogokat indított, valamint országos rendezvénysorozatot és PR-eseményeket szervezett.
Feladat:
A Magyar Turizmus Zrt. arra kért fel minket, hogy a Balaton kiváló vízminőségére hívjuk fel a figyelmet a közösségi médiában.
Megvalósítás:
A Balaton közös szívügyünk, ezért az integrált 360⁰-os digitális kampányunkat a különböző social média közösségek aktivitására alapoztuk. Véleményformálókat, közösségi oldalakat kértünk fel, hogy osszák meg #JÓAVÍZ üzenetünket. Emellett a Balaton Sounddal közösen promóciót indítottunk, a felhasználókat arra buzdítottuk Facebookon és Instagramon, hogy a balatoni nyaraláson készült képeiket a #JÓAVÍZ üzenettel együtt osszák meg velünk, amelynek fejében fesztiválbelépőket nyerhettek.
Eredmények, megjelenések:
Facebook: 500 képfeltöltés, 6000 látogató, 1300 új feliratkozó
Instagram: Közel 1300 képfeltöltés
Állandó jelenlét a Balaton Sound LED-falain
Televízió: M1 Ma reggel, TV2 Tények Reggel, TV2 Tények
Print: 250 000 megjelenés 12 lapban
Feladat:
A Lidl Magyarország 2015 végén egy hosszútávú, mind a 164 üzletét, illetve logisztikai központjait érintő egészségügyi szűrőprogramot indított el, amelynek belső kommunikációs kampányára minket kért fel.
Megvalósítás:
Helló Egészség! üzenettel egy komplex, hosszútávú stratégiát dolgoztunk ki. Úgy gondoltuk, a program akkor lehet igazán sikeres, ha dolgozók egymást meggyőzve és támogatva vesznek részt benne, ezért javaslatunkra minden üzletben egy Egészség Nagykövetet választottak meg. Az ő motiválásukra és képzésükre tréningnapokat szerveztünk, amelyekre sikerült megnyernünk Győrffi Pált, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjét, és Kubányi Jolánt, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnökét. Emellett a munkatársaknak speciális, a programot bemutató, illetve az egészséges életmódot népszerűsítő kiadványokat készítettünk, valamint a belső kommunikációs felületeken folyamatosan, a programot ismertető hirdetéseket helyeztünk ki.
Feladat:
Mutassuk be a modern szolgáltató állam, az újjáalakuló közigazgatási rendszer egyik pillérét, az új típusú kormányablakot.
Stratégia:
Mivel az ügyintézés gyakorlatilag minden társadalmi csoportot érint, ezért 360⁰-os integrált kampányt állítottunk össze. Így különböző csatornákon az image üzenetektől kezdve az edukációig a kormányablakok minden szolgáltatását be tudtuk mutatni.
Megvalósítás:
Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy megváltoztassuk az emberek ügyintézésről alkotott előítéleteit, az image üzenet átadására három rendhagyó, humoros reklámszpotot forgattunk, amelyekben a váratlanul felbukkanó hétköznapi nehézségeket állítottuk szembe a most már gördülékeny ügyintézéssel. A tévészpotok mellett edukációs blogot, microsite-ot és dedikált YouTube csatornát indítottunk – 30 epizódból álló websorozattal -, 40 állomásos roadshow-t szerveztünk, és a kormányablakok feladatait bemutató kiadványt készítettünk. Mindezeken felül pedig létrehoztunk egy ingyenes mobilappot is.
A kreatívok tervezése mellett ügynökségünk végezte a kampány médiatervezési és vásárlási feladatait is: az egész országot lefedő, intenzív kampány során print, online, rádiós, tévés és közterületi felületeken jelentek meg üzeneteink.
Feladat:
Tegyük ismertté a Széchenyi 2020 fejlesztéspolitikai program céljait és lehetőségeit, ösztönözzünk minél több vállalkozót az uniós fejlesztési források lehívására.
Stratégia:
A 360⁰-os kommunikáció során az volt a célunk, hogy az érintett csoportokat a megszólítástól kezdve a személyes bevonódásig végigkísérjük.
Megvalósítás:
Kampányunkban a „Vedd kezedbe a sorsod!” üzenetünk átadására Haumann Pétert, a Nemzet Színészét sikerült megnyernünk, akivel inspiráló, bátorító, lelkesítő reklámfilmet forgattunk. Az emocionális töltetet az elkövetkező hónapokban racionális üzenetekkel is alátámasztottuk, országos roadshow keretében vállalkozásfejlesztési szakértők és ismert vállalkozók adtak tanácsot a résztvevőknek.
A kampány során ügynökségünk a tv-szpot mellett, webre forgatott kisfilmeket, print és közterületi hirdetéseket, bannereket készített, illetve a kampányokhoz kapcsolódó microsite-okat, blogokat indított, valamint országos rendezvénysorozatot és PR-eseményeket szervezett.
Feladat:
A Magyar Turizmus Zrt. arra kért fel minket, hogy a Balaton kiváló vízminőségére hívjuk fel a figyelmet a közösségi médiában.
Megvalósítás:
A Balaton közös szívügyünk, ezért az integrált 360⁰-os digitális kampányunkat a különböző social média közösségek aktivitására alapoztuk. Véleményformálókat, közösségi oldalakat kértünk fel, hogy osszák meg #JÓAVÍZ üzenetünket. Emellett a Balaton Sounddal közösen promóciót indítottunk, a felhasználókat arra buzdítottuk Facebookon és Instagramon, hogy a balatoni nyaraláson készült képeiket a #JÓAVÍZ üzenettel együtt osszák meg velünk, amelynek fejében fesztiválbelépőket nyerhettek.
Eredmények, megjelenések:
Facebook: 500 képfeltöltés, 6000 látogató, 1300 új feliratkozó
Instagram: Közel 1300 képfeltöltés
Állandó jelenlét a Balaton Sound LED-falain
Televízió: M1 Ma reggel, TV2 Tények Reggel, TV2 Tények
Print: 250 000 megjelenés 12 lapban
Feladat:
A Lidl Magyarország 2015 végén egy hosszútávú, mind a 164 üzletét, illetve logisztikai központjait érintő egészségügyi szűrőprogramot indított el, amelynek belső kommunikációs kampányára minket kért fel.
Megvalósítás:
Helló Egészség! üzenettel egy komplex, hosszútávú stratégiát dolgoztunk ki. Úgy gondoltuk, a program akkor lehet igazán sikeres, ha dolgozók egymást meggyőzve és támogatva vesznek részt benne, ezért javaslatunkra minden üzletben egy Egészség Nagykövetet választottak meg. Az ő motiválásukra és képzésükre tréningnapokat szerveztünk, amelyekre sikerült megnyernünk Győrffi Pált, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjét, és Kubányi Jolánt, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnökét. Emellett a munkatársaknak speciális, a programot bemutató, illetve az egészséges életmódot népszerűsítő kiadványokat készítettünk, valamint a belső kommunikációs felületeken folyamatosan, a programot ismertető hirdetéseket helyeztünk ki.
A Magyar Turizmus Zrt. megbízására készített és a nemzetközi médiában sugárzott film Magyarország szépségeit, értékeit mutatja be hangulatos, ragyogó képekkel. De nem csupán a látványosságokat, hanem az itt élő embereket is. A film bejárta a világot és számos nemzetközi díjat is nyert.
Kiindulás:
A Magyar Olimpiai Bizottság 2015-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.
Stratégia:
Annak köszönhetően, hogy Magyarország az első nemzetek között kapcsolódott be a modernkori olimpiai eszme feltámasztásában, a sport és szeretete már 120 éve a fontos része társadalmunknak és kultúránknak. Ennek egyik legkézzelfoghatóbb bizonyítéka, mikor az ország négyévente lélegzetét visszafojtva szurkol sportlóinak, akik sikerei újabb és újabb generációkat inspirálnak, akár a hétköznapokban is.
Ötlet:
Mutassuk be, hogy Magyarország az Olimpia „természetes otthona”, hiszen generációktól függetlenül mindenkinek van legalább egy olyan olimpiai sikerhez fűződő emléke, amit szívesen felidéz, amire pontosan emlékszik, amihez különleges élményei fűződnek.
A Magyar Turizmus Zrt. megbízására készített és a nemzetközi médiában sugárzott film Magyarország szépségeit, értékeit mutatja be hangulatos, ragyogó képekkel. De nem csupán a látványosságokat, hanem az itt élő embereket is. A film bejárta a világot és számos nemzetközi díjat is nyert.
Kiindulás:
A Magyar Olimpiai Bizottság 2015-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.
Stratégia:
Annak köszönhetően, hogy Magyarország az első nemzetek között kapcsolódott be a modernkori olimpiai eszme feltámasztásában, a sport és szeretete már 120 éve a fontos része társadalmunknak és kultúránknak. Ennek egyik legkézzelfoghatóbb bizonyítéka, mikor az ország négyévente lélegzetét visszafojtva szurkol sportlóinak, akik sikerei újabb és újabb generációkat inspirálnak, akár a hétköznapokban is.
Ötlet:
Mutassuk be, hogy Magyarország az Olimpia „természetes otthona”, hiszen generációktól függetlenül mindenkinek van legalább egy olyan olimpiai sikerhez fűződő emléke, amit szívesen felidéz, amire pontosan emlékszik, amihez különleges élményei fűződnek.